RSS

Monday, June 29, 2009

Cuba..



Live Edition




Lyrics & Nice Graphics

Cuba kau dengar
Cuba kau cuba
Diam bila ku cuba
Tuk berbicara dengan kamu

Pernahkah kau ada
Bila ku perlu
Tuk meluahkan rasa hati

Dan bila kau bersuara
Setia ku mendengar
Agar tenang kau merasa

Siapa
Sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu

Dan bila
Tiada lagi teman bermain
Kau pulang tuk dapatkan aku
Itulah aku…padamu

Cuba kau lihat
Cuba kau cuba
Renung ke mata aku
Bila ku kaku melihatmu

Pernahkah kau ada
Bila ku perlu
Tuk menyatakan rasa sakit
Dalam diri

Dan bila kau perlu
Setia ku menunggu
Agar senang kau merasa

Siapa
Sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
Dan bila
Tiada lagi teman bermain
Kau pulang tuk dapatkan aku
Itulah aku…padamu

Maafkan kerana aku tak pernah
Terlintas tuk menulis pada mu
Salahkan ku
Tak mungkin lagi aku meminta
Untuk kau mendengar..
Untuk kau melihat ke mataku

Siapa
Sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
Dan bila
Tiada lagi teman bermain
kau pulang tuk dapatkan aku
itulah aku…padamu
Bookmark and Share

3 comments:

is-nanie said...

apsal nih? tetibe jiwang.. hehe..

nani pon suke lagu nih.. lagu faizal tahir...

jadi ke berenti keje ujung bln nih?

Firuz Akhtar said...

hehhe..saje je
suka lagu ni
n mesti la ada mesej tersirat
hahaha!
n pesanan: tlg jgn mesej2 sy lagi!
huhu~ whatever la
nak berenti tapi tak tau bile
visa pun tak start buat lagi ni
apa2 pun sblm g, kite kena jupe dulu ye!

is-nanie said...

dulu ms nani letak lirik lagu nih pon.. ade maksud tersirat jugak.. hahaha..

ok2.. nnti kite jmpe, jln same2..
skrg nani da pindah putrajaya..

eh, ade komen nani kat journey to korea 5 utk firuz balas.. tgkla..