RSS

Monday, September 28, 2009

Terhuyung-hayang di dalam angin

Assalamualaikum

Walaupun aku tak pernah minum arak, hari ni aku jalan macam orang mabuk. Huhu~ Ngantuk punye pasal. Semalam aku akhirnya berjaya siapkan kertas berjudul "First Step to Sufi World". Aduhai..susah giler..dah la aku masih blur dgn sufi2 ni. Sufi tu apa? Kuih lepat? muahahahah! Pastu kena tulis dalam bhasa omputih plak...

Hari ni gak musim luruh telah mula menunjukkan taringnya. Selalunya matahari memancar elok je..HAri ni rasa macam kat lokasi filem titanic plak. Angin menghembus2 tak berhenti2. Seolah-olah mcm budak kecik yang tak pass2 nak tiup lilin kat kek harijadi.

Alamak..kelas nak mula dah ni. SAmbung lagi ye. SAyonara
Bookmark and Share

4 comments:

sum79 said...

wah, bestnyer angin musim luruh (walaupun x penah rasa) hu3...

Firuz Akhtar said...

haaa.nak rasa? rasa skali pasti tobat tak nak rasa dah. huhu~

fariza amir said...

kak firuz, lawak la entry ni. no lah, i dont think sufi tu kuih lepat. =D

oleh,
Gadis stc (just in case you dont remember me ngehee)

Firuz Akhtar said...

trima kasih fariza sbb sudi lawat blog akak ni...hehhee tu dah bengang la tu...sbb tu tulis kuih lepat Xp. take care ok?