RSS

Monday, May 25, 2009

Dah Mati Pun Main-Main

Assalamualaikum

Aku dapat emel yang bertajuk 'Dah mati pun main-main..'. Aku pun terkejut tengok gambar2 yang ada dalam emel tu. Kubur pun boleh dibuat macam2 bentuk, ada patung lah..macam2 lah. Orang2 futih tu ada je idea2 utk mengintepremkan diri. Kita umat Islam tak yah la nak kreatif yg terlebih sudah macam tu. Kreatif tu boleh tapi perlu pada tempatnya. Tanda peringatan kita pada mereka yang dah mati adalah doa, doa dan doa.

Renung-renungkanlah bersama.



















Bookmark and Share

2 comments:

is-nanie said...

hahaha... kreatif lak omputeh nih... tp bg kite.. kreatif tak bertempat la..

yg 'batu nissan' teddy bear tuh.. mesti budak yang meninggal.. rasenye, 'hiasan' dorang buat mesti ada kaitan dgn hobi/persoaliti orang yang mati..hm..

Acitbudi said...

Kalau macam ni..orang mati kat dalam tu senyum manjang jer..